GOOGLE ADS
- Реклами
- Подажби
- Запитвания
Бързо достигане до клиенти
Рекламирайте по ключови думи и фрази
Планиране
Установете най-срещаните заявки във вашия бранш
Оптимизация
Оптимизация на кампаниите след анализ
Display Ads
Рекламирайте с аудио, видео и фото съдържание
Помогнете на бизнеса си да се разрасне с Google Ads
Google Ads е най-популярната мрежа за дигитална реклама. Тя помага за популяризиране на новостартиращи бизнеси да стъпят на дигиталната бизнес карта. Също така може да бъде полезна и за рекламиране на нови продукти, привличане на клиенти, организиране на събития и какво ли още не. Дори бизнеси с утвърдено интернет присъствие се възползват от този канал поради огромната всеобхватност и възможността за филтриране на аудиторията.
Плащате само при резултати, като например кликвания към уебсайта Ви или телефонни обаждания.
Платените резултати образуват отличаваща се рамка спрямо безплатните такива. Хубавото при този тип реклама е, че тя позволява да бъдат достигнати само и единствено пряко заинтересованите от нея лица.
Google таксува всеки “клик” и дава контрол върху определяне на дневен лимит на разход, което минимизира разхода за цялата рекламна кампания.
Предимства на платформата
Плащате само при резултати, като например кликвания към уебсайта Ви или телефонни обаждания.
Платените резултати образуват отличаваща се рамка спрямо безплатните такива. Хубавото при този тип реклама е, че тя позволява да бъдат достигнати само и единствено пряко заинтересованите от нея лица.
Google таксува всеки “клик” и дава контрол върху определяне на дневен лимит на разход, което минимизира разхода за цялата рекламна кампания.
Разработваме стратегии за повече клиенти и продажби за бизнеса
Платформата за реклама на Google предоставя възможности за индивидуализиране на всяка реклама спрямо дигиталния профил и поведение на потребителите. Това е и причината всичко да бъде абсолютно измеримо и прозрачно.
Когато стане дума за Google реклама, голяма част от бизнеса опитва самостоятелно да управлява рекламите си.
Това може да доведе до недостатъчно позиционирани реклами,
което да се отрази като пропуснати бизнес ползи.
В нашата практика сме установили, че най-добрата стратегия е комбинацията между маркетинг познанията на дигиталния специалист
и опита на бизнеса в съответната ниша.