Facebook

Присъствие. Реклама. Мениджмънт

Как да получите повече харесвания?

Истинският въпрос, който трябва да си зададете, е: „Как да получа повече клиенти от хората във Facebook?"

Facebook харесванията са хубаво нещо, но днес те далеч не са задължителни. Основният ни фокус при създаването на Вашата рекламна стратегия е изграждането на подходяща аудитория чрез създаване на потребителски профил, подобряване на  Вашата дигитална достоверност и след това задвижване на рекламни кампании. Добрата новина тук е, че по време на този процес, страницата ви ще трупа така търсените харесвания.

Ако харесванията са това, което търсите, ще ви ги набавим!
Ако искате активно присъствие и реклама, тогава заедно ще изготвим стратегия спрямо нуждите на бизнеса Ви!
Facebook like

Всеки може да подсили публикация,
но ние използваме Ad Manager Tools

Facebook създаде функцията „Подсили публикация“, за да улесни бизнеса да инвестира в публикации, но това не винаги е най-добрият инструмент.

Ние използваме Ad Manager.

Характеристиките на съответния бизнес определят и начина на поднасянето на информация към клиентите. Този инструмент дава възможност за ефективна възвръщаемост на Вашите инвестиции, измерими резултати и допълнителни функционалности за изграждане на „Купуваща аудитория“, която да иска да получи Вашите стоки и услуги.

Facebook Ads Manager

На кого рекламираме във Facebook?

Facebook е маркетинговият канал с опции за най-детайлно таргетране в дигитална среда. Когато рекламирате във Facebook, можете да зададете параметри за насочване към правилната аудитория,  като например:

  • Възраст
  • Географско местоположение
  • Пол
  • Семейно положение
  • Отрасли на заетост
  • Специфични интереси на хората (истинската причина за насочването)
  • Хора от конкретни групи
  • Доход
  • Родители на деца на специфична възраст
  • Или дори феновете на вашите конкуренти! (нашата малка тайна)

Какви резултати можете да очаквате?

  • Харесвания от хора, които се интересуват от дейността Ви
  • Повече трафик към сайта или страницата Ви
  • Публикации с подходящ текст и обработени  изображения
  • Достъп само до потенциални клиенти
  • Отчетност и следимост
  • Възвращаемост в дългосрочен план